Πρώτα ζωγραφίζουμε, μετά γράφουμε

leonΤις περισσότερες φορές δημιουργούμε όμορφα κείμενα με μια συγκεκριμένη σειρά: γράφουμε και στη συνέχεια στολίζουμε το κείμενό μας ή δίνουμε περισσότερες πληροφορίες εισάγοντας στα κείμενα εικόνες. Εμείς, αυτή τη φορά, ακολουθήσαμε μια διαφορετική πορεία: ζωγραφίσαμε με ελεύθερο θέμα και στη συνέχεια περιγράψαμε τη ζωγραφιά μας.

Η φαντασία των παιδιών της Γ’ τάξης λειτούργησε.

Στόχοι: οι μαθητές κι οι μαθήτριες να ζωγραφίσουν με ελεύθερο θέμα σύμφωνα με τη φαντασία τους και την ανάγκη τους να εκφραστούν. Να πληκτρολογήσουν ένα κείμενο προσπαθώντας να περιγράψουν τη ζωγραφιά που έχουν ήδη δημιουργήσει. Να μορφοποιήσουν το κείμενο και να ασχοληθούν με τον ορθογραφικό έλεγχο. Να ασκηθούν στην αντιγραφή – επικόλληση, αυτήν τη φορά από μία εφαρμογή (λογισμικό ζωγραφικής) σε μια άλλη (επεξεργασία κειμένου). Να αποθηκεύουν τα αρχεία ζωγραφικής και κειμένου σε διαφορετικούς φακέλους (με ονόματα “ζωγραφιές” και “κείμενα” που έχουμε δημιουργήσει από την αρχή της σχολικής χρονιάς ώστε να μάθουν να διαχειρίζονται φακέλους.
  1. Λογισμικό ζωγραφικής: ζωγραφίζουν σύμφωνα με μια ιστορία που έχουν στο μυα΄λό τους και την έχει συφωνήσει η ομάδα των παιδιών που βρίσκονται στον υπολογιστή.
  2. Αποθήκευση του αρχείου της ζωγραφικής σε ένα φάκελο “ζωγραφιές”και η εφαρμογή παραμένει ανοικτή.
  3. Επεξεργασία κειμένου: πληκτρολογούν την ιστορία τους και μορφοποιούν το κείμενο.
  4. Εισαγωγή αντικειμένου WordArt για την επικεφαλίδα.
  5. Επιλογή της ζωγραφικής,  αντιγραφή της και επικόλλησή της στο κείμενο.
  6. Αποθήκευση του εγγράφου σε έναν φάκελο “κείμενα”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *