Αξιοπιστία της πληροφορίας και παραπληροφόρηση (fake news) – Άσκηση

Στο πλαίσιο του μαθήματος ΤΠΕ και συγκεκριμένα στο “Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό” συζητούμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ ή/και ΣΤ’ τάξης για το ζήτημα της αξιοπιστίας της πληροφορίας και την παραπληροφόρηση (fake news).

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Έχοντας ως εκκίνηση την αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο πραγματοποιείται συζήτηση θέτοντας κατ’ αρχάς το απλό ερώτημα: “Ό,τι διαβάζουμε στο Διαδίκτυο είναι αλήθεια;”
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΕΡΩΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Ανοίγουμε την παρουσίαση: αξιοπιστία της πληροφορίας vs fake news. Η παρουσίαση προτείνεται από το saferinternet4kids. Στην παρουσίαση έχουν γίνει τροποποιήσεις ώστε τα παιδιά να ερωτώνται για τυχόν δικές τους εμπειρίες αλλά και για ειπωθούν διευκρινίσεις.
  • ΑΣΚΗΣΗ: Ακολουθεί άσκηση, δημιουργημένη στο learningapps, στην οποία τα παιδιά χαρακτηρίζουν σχετικές προτάσεις με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ.

One Reply to “Αξιοπιστία της πληροφορίας και παραπληροφόρηση (fake news) – Άσκηση”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *