Στο πλαίσιο του μαθήματος ΤΠΕ και συγκεκριμένα στο “Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό” συζητούμε με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ ή/και ΣΤ’ τάξης για το ζήτημα της αξιοπιστίας της πληροφορίας και την παραπληροφόρηση (fake news).
ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
- ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Έχοντας ως εκκίνηση την αναζήτηση πληροφοριών στο Διαδίκτυο πραγματοποιείται συζήτηση θέτοντας κατ’ αρχάς το απλό ερώτημα: “Ό,τι διαβάζουμε στο Διαδίκτυο είναι αλήθεια;”
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΕΡΩΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Ανοίγουμε την παρουσίαση: αξιοπιστία της πληροφορίας vs fake news. Η παρουσίαση προτείνεται από το saferinternet4kids. Στην παρουσίαση έχουν γίνει τροποποιήσεις ώστε τα παιδιά να ερωτώνται για τυχόν δικές τους εμπειρίες αλλά και για ειπωθούν διευκρινίσεις.
- ΑΣΚΗΣΗ: Ακολουθεί άσκηση, δημιουργημένη στο learningapps, στην οποία τα παιδιά χαρακτηρίζουν σχετικές προτάσεις με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ.
Πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι μπράβο σας!!!