Αφίσες για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο από τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, τη σχολική χρονιά 2022-23, δημιούργησαν αφίσες με θέμα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”.

ΣΤΟΧΟΙ:

Τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης να ασκηθούν στη χρησιμοποίηση ενός WEB 2 εργαλείου εκτιμώντας την αξία του λογαριασμού σε εφαρμογή online. Να διαχειριστούν ποικίλα αντικείμενα (εικόνων, σχεδίων, πλαισίων, κειμένων…) για να έχουν ένα όμορφο και μέσα στο θέμα έργο. Να είναι σε θέση να αξιολογήσουν και να ανασύρουν αντιπροσωπευτικές προτάσεις που αφορούν στην Ασφάλεια στο Διαδίκτυο μέσα από ένα πολυσέλιδο pdf αρχείο σχετικό με το κύριο θέμα. Να συνεργαστούν καταλήγοντας σε αποτέλεσμα. Να νιώσουν ικανοποίηση από την παρουσίαση της αφίσας τους.

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ: Έχοντας ως εκκίνηση το μεγάλο ενδιαφέρον των παιδιών για τα διαδικτυακά παιχνίδια πραγματοποιήθηκαν πολλές συζητήσεις με άξονες τα προσωπικά δεδομένα, το διαδικτυακό προφίλ, τον εκφοβισμό, τον εθισμό. Στη συνέχεια, και με τη βοήθεια παρουσιάσεων, αναπτύχθηκαν ζητήματα που αφορούσαν τους ιούς, το netiquette, fake news.
  • ΠΑΙΧΝΙΔΙ: Τα παιδιά έπαιξαν με μεγάλη χαρά σχετικά με το θέμα παιχνίδια τα οποία διατίθενται στη διεύθυνση: https://beinternetawesome.withgoogle.com/el_gr/interland/
  • ΑΝΑΓΝΩΣΗ – ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΕ 40ΣΕΛΙΔΟ ΥΛΙΚΟ: Έγινε γρήγορη περιήγηση σε ένα 40σέλιδο έντυπο pdf το οποίο περιλαμβάνει υλικό για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Καθώς το υλικό είναι καταγεγραμμένο σε ενότητες, αφού έγινε γρήγορη αναφορά σε όλες, τα παιδιά ανά ομάδα ανέλαβαν να δουν με λεπτομέρεια από μια ενότητα. Σύμφωνα με αυτήν θα δημιουργούσαν και την αφίσα στη συνέχεια.
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ: Τα παιδιά στη συνέχεια επέλεξαν μικρές, ακριβείς φράσεις που θα μπορούσαν να βρίσκονται σε μια αφίσα. Στη συνέχεια συνδέθηκαν στην online εφαρμογή canva.com και δημιούργησαν ψηφιακές αφίσες. Αναζήτησαν υλικό μέσα από την εφαρμογή με λήμματα: internet, internet safety, computer.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *