Το Scratch με φύλλα εργασίας

Παραθέτουμε ορισμένα φύλλα εργασίας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία του προγραμματισμού στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch. Τα φύλλα εργασίας είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, που χρησιμοποιούν όμως τις περισσότερες φορές εντολές από παραπάνω από μία καρτέλες εντολών.

  1. Ξεκινώντας, μία απλή κίνηση: η φιγούρα κινείται, αλλάζει χρώμα, μιλάει.
  2. Μια κίνηση με πολλά κοστούμια: η φιγούρα κινείται, αλλάζει κοστούμι, αλλάζει μέγεθος, στρέφεται.
  3. Κίνηση και μουσική: η φιγούρα κινείται και παράγει ήχους και νότες με διάφορα μουσικά όργανα.
  4. Με επανάληψη και αρχικοποίηση: η φιγούρα κινείται, παίζει μουσικό όργανο, αλλάζει μέγεθος και χρώμα.
  5. Οι φιγούρες με τις πολλές ενδυμασίες: ένα σκυλάκι χαιρετίζει, κάνει βόλτα πέρα – δώθε κι ένας ήλιος “τρεμοπαίζει”
  6. Η τυχαία επιλογή: μια πεταλούδα κινείται τυχαία στο λιβάδι, στρίβει αριστερά και δεξιά με τυχαίο τρόπο.
  7. Ρώτησε κι απάντησε: μια φιγούρα ρωτάει το όνομά μας κι όταν εμείς απαντάμε, μας καλημερίζει με το όνομά μας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *