Ζωγραφιές… για την αντιγραφή – επικόλληση

Τα παιδιά της Β’ τάξης, αφού είχαν ζωγραφίσει παλιότερα κι είχαν εξοικειωθεί με τα εργαλεία της ζωγραφικής, τη σχολική χρονιά 2022-23 προχώρησαν σε ένα επόμενο επίπεδο: να γνωρίσουν τη διαδικασία της αντιγραφής – επικόλλησης μέσα από τη ζωγραφική.

ΣΤΟΧΟΙ:

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Β’ τάξης να εκφραστούν ζωγραφίζοντας αλλά παράλληλα να διαχειριστούν το αρχείο τους (δημιουργία, άνοιγμα, αποθήκευση με συγκεκριμένο όνομα και σε συγκεκριμένο χώρο), να διακρίνουν την έννοια του αρχείου από την έννοια του λογισμικού (τουλάχιστον χρηστικά), να διαχειριστούν τα εργαλεία της ζωγραφικής, να αναπτύξουν λεπτές δεξιότητες προσπαθώντας να μαρκάρουν σωστά ένα μέρος της ζωγραφικής, να αντιληφθούν την αξία της διαδικασίας της αντιγραφής- επικόλλησης, να δημιουργήσουν πανομοιότυπα αντικείμενα (αλλά όχι ολόιδια).

ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

  • ΣΥΖΗΤΗΣΗ: Αποφασίστηκε να κάνουμε ζωγραφιές με πολλά μπαλόνια, πολλές φιγούρες, πολλά σπιτάκια, πολλές πολυκατοικίες. Και τέθηκε το ερώτημα: Μήπως να σχεδιάσουμε, για παράδειγμα, ένα μπαλόνι και μετά να έχουμε τα επόμενα γρήγορα- γρήγορα;
  • ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: Επίδειξη της διαδικασίας αντιγραφής – επικόλλησης, από το ένα μπαλόνι στα πολλά. Σε πρώτη φάση, ενθουσιασμός. Πόσο γρήγορα;!
  • ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ: Τα παιδιά, συνεργαζόμενα ανά δύο, δημιούργησαν το πρώτο στοιχείο (μπαλόνι ή φιγούρα) και συνέχισαν στην αντιγραφή – επικόλληση. Το πιο δύσκολο αποδείχτηκε το μαρκάρισμα: να συμπεριλαμβάνουν ολόκληρο το αρχικό στοιχείο. Η ολοκλήρωση κάθε έργου υλοποιήθηκε σε περισσότερες από μία διδακτικές ώρες όπου αποδείχτηκε επίσης σημαντικό ότι χρειάστηκε τα παιδιά να συνεργαστούν για να καταλήξουν σε αποτέλεσμα. Κι ο στόχος βέβαια ήταν όλα αυτά τα σχήματα να μην είναι ολόιδια αλλά κάθε σχέδιο να αποκτήσει στη συνέχεια τα δικά του ξεχωριστά χρώματα και τις δικές του διαστάσεις!

Απολαύστε τα έργα των παιδιών!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *