Για σώμα δυνατό, τρώω το σωστό το φαγητό

table13

Τη σχολική χρονιά 2015-16 οι μαθητές κι οι μαθήτριες των δύο τμημάτων της Β’ τάξης του Δημοτικού σχολείου Ποσειδωνίας υλοποίησαν με τις δασκάλες τους κ.Λουίζα Ρούσσου και κ.Γλυκερία Τσιρονίκου ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα την υγιεινή διατροφή. Και μια εξαιρετική συνεργασία αρχίζει: “για σώμα συνατό, τρώω το σωστό το φαγητό”. Οι δασκάλες διαπραγματεύονταν το θέμα με τα δικά τους εργαλεία αλλά και με τη συμβολή της κ.Ελένης Βουτσίνου με ένα θεατρικό παιχνίδι που εμπνεύστηκαν  από το βιβλίο «Πώς να καταβροχθίσετε  ένα ουράνιο τόξο» της κ.Γιολάντας Τσιαμπόκαλου.

Σχετικό άρθρο: Ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, ευκαιρία για συνεργασίες

Από τη μεριά της Πληροφορικής: πηγαίναμε ταυτόχρονα και τα παιδιά υλοποίησαν όλες τις ασκήσεις τους σύμφωνα μ’ αυτό το θέμα.

Στόχοι:οι μαθητές κι οι μαθήτριες

 

  1. σε περιβάλλον του εννοιολογικού χάρτη: να αντιληφθούν ότι, μέσα ασφαλώς σε κάποια όρια, ένα λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ποικιλοτρόπως.
  2. Λογισμικό ζωγραφικής: να ασκηθούν στη διαχείριση εικόνων και στην πληκτρολόγηση.
  3. Εννοιολογικός χάρτης: να αποτυπώσουν σωστά την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής. Σε άλλο αρχείο να αντιληθφούν την αξία της κατηγοριοποίησης.
  4. Επεξεργαστής κειμένου: να ασκηθούν στην πληκτρολόγηση, στον ορθογραφικό έλεγχο, στη μορφοποίηση κειμένου, στην εισαγωγή εικόνων και διαχείριση έτοιμων σχημάτων, στην αποθήκευση και ανάκτηση αρχείου.
  1. Εννοιολογικός χάρτης: δίνουν όνομα στην ομάδα μέσα από τις ονομασίες τροφίμων κι αποτυπώνουν με εικόνα το αγαπημένο τους τρόφιμο.
  2. Ζωγραφική (Revaltion Natural Art): εισάγουν έτοιμες εικόνες τροφίμων τις οποίες τοποθετούν σε τραπέζι. Πληκτρολογούν τα ονόματα των τροφίμων που έφεραν στο τραπέζι καθώς και τα ονόματά τους.
  3. Εννοιολογικός χάρτης: σε προδιαμορφωμένο αρχείο το οποίο περιλαμβάνει μια άδεια πυραμίδα φέρνουν τα εικονίδια τροφίμων στη σωστή τους θέση. Σε άλλο αρχείο με κεντρική έννοια τα τρόφιμα ορίζουν κατηγορίες και θέτουν εικονίδια.η πυραμίδα της διατροφήςteliko
  4. Επεξεργαστής κειμένου: υπαγορεύουμε κείμενο το οποίο πληκτρολογούν τα παιδιά, το διορθώνουν, το μορφοποιούν με χρώματα που θέλουν, διαλέγουν και εισάγουν εικονίδια σχετικά με το κείμενό τους, εισάγουν τα ονόματά τους σε έτοιμο σχήμα το οποίο και μορφοποιούν.

    Σχετικό άρθρο: Επεξεργασία κειμένου… με περιεχόμενο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *